話到香港我有一股莫名啲感覺
可能係求學時期鍾意看港劇啲影響喎
呢時有一部最火的香港劇集
「刑事偵緝檔案」
男主角-張大勇(陶大宇飾)
女主角-高 婕(郭可盈飾)



播出啲那嗰時候真叫我廢寢忘食哩
我仲記得重播時間好像在早晨啲五點鐘
想當時我一早就起身睇呢部戲.
真可謂拚命三郎來o既
而家鍾意聽廣東歌..鍾意唱廣東歌
都係呢個時候培養出啲興趣

今天勒
為著聽日o既香港之行勒
我特地買著了一個4G o既照相機記憶card
然後又再買著一個新 o既充電電池
萬事俱備嘍

好呀..
我會映相片多d
返來再分享俾大家睇囉
係就咁先囉
大家等我囉..

arrow
arrow

    我是40(世玲) 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()